niedziela, 1 grudnia 2013

Znowu o zarabianiu...

Witajcie :)

Słuchajcie, dzisiaj niestety znowu temat zarabiania ;) Każdy z nas ma te problem.. Ja "bawię się" z tym problemem już bardzo długo i stwierdziłem, że może warto poszukać czegoś poza stałą pracą, żeby dodatkowo wpadło trochę grosza. Kiedyś słyszałem trochę o badaniach rynku. Wygląda to tak: zapraszają jakieś 6-10 osób na rozmowę. Rozmowa dotyczy konkretnego tematu o czym informują wcześniej i od razu po zakończonej rozmowie wypłacają wynagrodzenie. Zarejestrowałem się kiedyś na stronie, która organizuje takie badania. Nawet już nie pamiętam co to za strona. Ale co dziwne, wczoraj miałem od nich telefon. Oczywiście najpierw odmówiłem. Przeraziło mnie to, że muszę iść w nieznane miejsce, i w gronie nieznajomych, wypowiadać się na jakiś temat. Przemyślałem sobie jednak, że w sumie, warto może spróbować bo jeszcze nigdy nie byłem na takich badaniach. Może nie jest tak źle jak się obawiam. A za to badanie, które mi zaproponowano, płacą 80 zł i trwa ono 2 godziny. Całkiem niezła stawka ;) Także potwierdziłem swoją obecność. Badanie jest jutro, więc trochę się stresuję.. Opowiem Wam później jak było ;)

Drugą opcją zarabiania, która wygląda całkiem sensownie, jest  coś takiego jak program afiliacyjny. Czyli polecanie jakiś produktów innym ludziom. Np. można polecać założenie konta na allegro, w księgarni internetowej, czy w jakimś sklepie internetowym. Mi się wydaje, że aktualnie najlepszym pomysłem jest polecanie konta w banku Alior Sync. Ja założyłem w zeszłym tygodniu. Konto jest całkowicie darmowe, więc nie powinno być większych problemów z poleceniem :) Jeżeli ktoś założy konto z naszego polecenia, to dostaniemy 60 zł. Aby polecać konto, trzeba wcześniej samemu je założyć. Gdyby ktoś z Was się zdecydował, to proszę, załóżcie konto z mojego polecenia klikając tutaj. Wtedy ja zarobię 60 zł :) Samo założenie konta jest strasznie proste, bo wystarczy, że wypełni się wniosek przez internet, a następnie przeleje 1 zł z konta w banku, które już aktualnie posiadamy (później zwracają to 1 zł). Po 1 dniu zakładają nam konto. Jeśli nie mamy jeszcze żadnego konta w banku, to wpisujemy, że chcemy, aby kurier przyjechał do nas z umową, i czekamy na kuriera :) Proste a można trochę zarobić :) Niestety, minus jest taki, że aby polecać konto, należy mieć jakąś stronę internetową/bloga. To też nie jest trudne do zrealizowania, ale niestety wymaga jakiegoś wkładu czasu i pracy. Klikając tutaj możecie poczytać więcej na temat tego programu afiliacyjnego i polecaniu produktów Alior Sync.

Brak komentarzy: