sobota, 27 października 2012

Witam serdecznie na moim blogu :)


Myślę od czego by tu zacząć... Każdy powie: od początku! :) no tak.. tylko kiedy to się zaczęło? Tak naprawę to nie wiem... Zawsze zdawałem sobie sprawę, że wyróżniam się spośród wszystkich ludzi. Czym? Na pewno ogromną wrażliwością i empatią no i oczywiście napięciem i ciągłym stresem... Sięgając pamięcią wstecz wydaje mi się, że od zawsze stresowałem się praktycznie wszystkim. Czy to wyjściem do sklepu, na pocztę, czy jazdą w komunikacji miejskiej. Mimo to jakoś sobie w życiu radziłem. Nadszedł jednak ten moment, w którym stres odmienił moje życie, a wydarzenia, które nastąpiły po tym momencie doprowadziły do diagnozy:
- Fobia Społeczna - usłyszałem.
No dobra.. tylko co to jest? - zapytałem zdziwiony. :)

Od lekarza dowiedziałem się, że ciągły stres, który przeżywałem zwany jest lękiem. A fobia społeczna jest to nic innego jak lęk dotyczący kontaktów z innymi ludźmi.
Po powrocie do domu przysiadłem do komputera, aby poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą fobii. Wyczytałem definicję, objawy oraz wiele artykułów dotyczących sposobów leczenia zaburzeń lękowych. Trafiłem również na forum. Ku mojemu zdziwieniu udzielało się na nim bardzo dużo użytkowników, lecz niewielu z nich tak naprawdę podjęło leczenie. Blog ten powstał właśnie z myślą o takich ludziach :) Chciałbym, na podstawie własnych doświadczeń opowiedzieć Wam dlaczego warto i w jaki sposób należy walczyć z fobią społeczną.

Brak komentarzy: