wtorek, 26 lutego 2013

Troszkę nowości ;)

Szkolenie w przyszłej pracy zostało przełożone na następny tydzień. Może to i lepiej, bo nie wyrobiłem się z tłumaczeniem. Siedzę codziennie i się męczę ;) Ale mam tą satysfakcję, że swoją pracą wreszcie coś zarobię. W przerwie zająłem się trochę wyglądem bloga. Mam nadzieję, że Was nie odstraszy :P ale kilka dni temu dziewczyna poprosiła mnie, abym zrobił jej bloga... wyszedł taki ładny, że jak wszedłem na swój to pomyślałem, że wygląda strasznie smutno i trzeba troszkę go odświeżyć :) Jeśli jesteście ciekawi dzieła mojej dziewczyny to zajrzyjcie tutaj :) Chociaż on chyba bardziej skierowany do nastolatek :P W czwartek mam kolejną wizytę u pani psycholog. Dalej będziemy omawiać temat niemiłych osób, bo nie jest on jeszcze zakończony. Muszę przyznać, że odczuwam skutki terapii. Wreszcie nie jestem podłamany sytuacją finansową, bo wiem że niedługo wyjdę na prostą. Do tego nie stresuję się przyszłą pracą i jestem pozytywnie nastawiony :) Fobia społeczna jest do pokonania, ale czeka mnie jeszcze sporo wysiłku. Z pewnością będę miał o czym pisać jak tylko pójdę do pracy :p ale dobrze, bo im więcej materiału do przepracowania tym lepiej :) Mam nadzieję, że i Wy dobrze sobie radzicie :)

Brak komentarzy: