niedziela, 4 listopada 2012

W poszukiwaniu pracy

Nie ma co czekać na następną wizytę u psychologa. Kolejna jest we wtorek, więc zabrałem się za ponowne szukanie pracy. Niestety jak do tej pory szło mi to nieskutecznie. Sam mówiąc szczerze nie wiem gdzie bym chciał pracować, bo oczywiście każda praca wiąże się ze stresami, a już zwłaszcza dla fobika społecznego. Z jednej strony chciałbym podobną pracę do poprzedniej, czyli ambitną, odpowiedzialną i kreatywną. Z drugiej strony mam już dosyć odpowiedzialności i kontaktu z klientami. W sumie to i tak chyba mam niewiele do gadania i trzeba brać co jest bo jak do tej pory otrzymałem tylko ze 3 odpowiedzi na moje CV i jak się okazało po wygooglowaniu wszystkie firmy to oszuści :D Nie wiem czy mam takie niesamowite szczęście, czy po prostu w dzisiejszych czasach jest aż tylu oszustów.
Mnóstwo czasu spędziłem na gumtree czytając ogłoszenia. Jako, że tam nie było rezultatu to obrałem inną strategię. Stworzyłem sobie listę znanych firm. Jak do tej pory około 50 pozycji. Do każdej z nich przypisałem linka do ich podstrony z karierą. Duże szanujące się firmy zazwyczaj w stopce strony umieszczają linki "kariera" czy też "praca" i tam zamieszczają oferty pracy. Niestety w większości potrzebują specjalistów więc mała szansa, że coś się tak trafi. Trzeba jednak próbować na różna sposoby ;) Szukałem również za pomocą portalu pracuj.pl ale tam również samo call center albo specjaliści czy managerowie. Zostawiłem kilka CV w galeriach handlowych bo tam chyba najszybciej o pracę, ale też zero odzewu. Może Wy macie jakieś sprawdzone metody szukania pracy? :)
Ja z nadzieją na chociaż mały zastrzyk gotówki wrzuciłem na allegro fotoobrazy, o których wcześniej pisałem. zobaczymy czy coś się sprzeda ;)

5 komentarzy:

Czarownica Leśna pisze...

chyba najlepiej chodzić osobiście z cv i podaniem i pytać,pytać i pytać,ale szukać przez internet też nie zaszkodzi
a skoro piszesz bloga to może spróbuj napisać książkę,tym bardziej,że fajnie się Ciebie czyta(;

Anonimowy pisze...

Na tej stronie: http://praca-kariera.blogspot.com/2012/09/gdzie-szukac-pracy-w-internecie.html Jest fajny poradnik jak szukać pracy w Internecie.

Oli :) pisze...

hihi dziękuję :) ale ja to się raczej nie nadaję do pisania książki :p zawsze miałem najkrótsze wypracowania w klasie i ledwo 3 z polskiego ;)

Dziękuję za linka. Spojrzę dzisiaj wieczorkiem :)

Czarownica Leśna pisze...

To co w szkole się nie liczy,tutaj piszesz co chcesz i wychodzi Ci to nieźle(:

Marta Słomiak pisze...

W poszukiwaniu pracy warto jest odwiedzić https://www.carework.pl/praca i zapoznać się z informacjami tam zawartymi. Praca w charakterze opiekunki nad osobami w Niemczech brzmi bardzo kusząco. Możemy wtedy połączyć dwie rzeczy czyli pracę zawodową ze zwiedzaniem i nauką języka niemieckiego. Moim zdaniem dla młodych osób taka forma na start jest idealna.